November 23, 2011

Iherb.com – sursa mea de încredere pentru sănătate


Cei mai mulţi dintre noi preferăm să achiziţionam de pe internet acele produse de care avem atât de multă nevoie, dar pe care cu greu ne permitem să le cumpărăm din magazine. Astfel, în încercarea de a găsi cel mai bun raport calitate / preţ, facem căutări adânci şi răsfoim fiecare particică a marelui “World Wide Web”.

Din dorinţa de a folosi produse cât mai naturale am descoperit iherb.com, un site cu preţuri bune si produse de încredere.

Ce puteţi găsi aici? Hm… o multitudine de lucruri precum: supliement nutritive de cea mai buna calitate, produse alimentare sănătoase (cu adevarat “bio”, nu precum marea majoritate a celor găsite la noi în magazine), cosmetice naturale (fără sulfaţi şi parabeni), produse sănătoase pentru cei mici (de la hrană pt copii la clasicele scutece din bumbăcel), agenţi de curăţare bio (detergenţi, insecticide, deodorante pt. casă) şi produse pentru animalele de companie (să nu uitam că şi ele merită ce e mai bun!).

Pot să spun din experienţă că am încercat deja produsele de pe site-ul lor si sunt foarte mulţumită! Preţul lor a fost bun, iar calitatea pe măsura comentarilor lăsate de ceilalţi clienţi – excelentă!

http://iherb.com?rcode=adu995
Am verificat etichetele produselor cumpărate şi m-am bucurat să văd că nu conţin sulfaţi, parabeni sau alte substanţe nocive, dar mai mult decât atât, le-am încercat şi pot să spun că şi-au făcut efectul!

Nu pot să garantez pentru toate produsele de pe site, dar cele cumpărate de mine s-au ridicat la nivelul aşteptărilor.

Dacă sunteţi interesaţi să cumpăraţi şi voi, vă pot oferi un cod cu ajutorul căruia veţi avea o reducere de 5 $ (dolari) la prima comandă!

Dacă sunteţi din România, livrarea nu costa mult (costurile încep de la 4$) şi sosesc relativ repede (în funcţie de curierul ales). Din păcate, eu am fost nevoită să plătesc pentru ele taxe de import datorită legislaţiei locale (30E – aproape cat valoarea produselor), dar m-am interesat de la alte prietene (ce au deja multe comenzi la activ de pe iherb.com) şi am aflat că în România nu se percep nici un fel de taxe.

Data viitoare când vin în ţară am să comand din nou de pe acest site!

Dacă aveţi nevoie de sfaturi legate de produsele de pe iherb.com lăsaţi comentarii şi vă ajut cu plăcere!

CODUL pt reducere este ADU995 

No comments: