December 8, 2011

Boots hair spa treatament - hot ginger oil

Recent am încercat un produs nou, pentru păr, de la Boots. Am fost destul de încâtată de el aşa că m-am gândit să îi fac un review ca să ştiţi și voi despre el.

Este vorba despre tratamentul pentru păr de la Boots care se ulizează înaintea șamponului. Aplicat pe părul umed, acesta se încălzește în contact cu apa și se ține pe păr 2-3 minute oferind o senzație plăcută, de căldură.

Tratamentul are la bază extract de ghimbir, ulei de mentă și ulei de floarea soarelui care ajută la hidratarea firelor uscate pentru a le reda catifelarea naturală stimulând totodată scalpul. Tratamentul se adresează celor cu păr degradat de căldură, decolorare, vopsire sau alte produse de styling.

Eu personal am fost mulțumită de prima fiolă din set, dar aștept să văd urmările la sfărșitul tratamentului și voi face un update atunci. (Tratamentul conține 3 fiole a 12 ml fiecare)

Incrediente: Sunflowerseedamidoproyl Ethyldimonium Ethosulfate, glicerină, ulei de măsline PEG-7 Esters, oleoreșină de ghimbir, extract de Zingiber Officinale (Ghimbir), Menta Arvenis (Peppermint) Oil, panthenon, proteină de grâu hidrolizată, parfum.

No comments: