January 13, 2012

Review primer "Moisture it" de la The Body Shop


Încep prin a vă spune că este primul primer pe care îl folosesc aşa că nu pot să îl compar cu alte produse de genul său. 

Ştiu că în mod normal, primerele se folosesc cu preponderenţă de către persoanele cu tenul gras pentru a prevenii aspectul uleios al tenului ce apare de-a lungul zilei. Dar pentru că tenul meu este normal, am preferat să aleg un primer hidratant care să dea un plus de stralucire feţei şi să mă ajute să îmi menţin machiajul pe toată durata zilei.

Baza de ten hidratantă de la The Body Shop vine sub forma unui tub de 25 de ml şi este destinată celor cu ten normal, uscat sau sensibil.

Eu obisnuieşc să o aplic dimineaţa (pe tenul curat) sau atunci când doresc un machiaj mai special, de seara şi vreau sa mă asigur că va rezista întreaga noapte. Are o textura cremoasă, deloc lipicioasă ce lasă tenul hidratat şi uşor strălucitor datorită pigmenţilor rozalii.





Aplicare: pentru a îl aplica eu folosesc degetele sau un bureţel de machiaj. Îl aplic într-o cantitate rezonabilă să spun aşa: nu la fel de mult precum o cremă, însă suficient să îmi acopere toata suprafaţa feţei. După ce aştept căteva momente să intre în piele, aplic fondul de ten.

Concluzii: Când îl aplic simt întradevăr că tenul mi-e mai hidratat şi mai proaspăt, dar nu simt efectul fin şi mătăsos despre care se vorbeşte pe site-ul The Body Shop. Îmi place că se absoarbe uşor şi nu las o pliculă grasă. Nu am remarcat să prelungească durata de rezistenţă a machiajului meu, însă l-am folosit doar de cîteva ori şi continui să experimentez.

Plus:  Dă o strălucire finuţă tenului.

Preţ: eu am dat pe el 12 euro, iar in Statele Unite acelaşi produs face 14$. În România nu apare pe site decât un produs similar (Radiant Highlighter), cu textură colorată, ce îl puteţi găsi la 56 de ron.

Incrediente: Water, Pentylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylyl Glycol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Alumina, Coco-Glucoside, Carbomer, Silica, p-Anisic Acid, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Disodium EDTA, Camellia Sinensis Leaf Extract, Polysorbate 80, Beeswax, Sorbitan Oleate, Aloe Barbadensis Gel, Mica, Titanium Dioxide

Altele: Conform politicii celor de la The Body Shop, produsul  nu a fost testat pe animale.




Minus: Nu am găsit nici unde data de expirare a produsului. Intenţionez să îl folosesc până se termină, dar dacă îmi va ţine mult nu îl voi utiliza pt. o perioada mai lungă de un an de la data achiziţiei (dec 2011). 

Voi ce primere folosiţi pentru ten? Pentru ochi am un primer de la Elf, dar despre acela, vom vorbi într-o postare viitoare.



No comments: