February 23, 2012

Ceaiul - cuvânt înainte


După cum am menţionat într-un post anterior despre pasiunea mea pentru ceaiuri, sunt absolut înebunită după această licoare de fructe şi plante. 

Nu sunt băutoare de cafea, rareori înşelându-mi dulăpiorul cu pliculeţe înmiresmate pentru un frappe sau capuccino, dar împărtăşesc tabietul de a savura o băutură caldă şi aromată.

Sursă foto: http://www.benefitsofgreen-tea.com/
Am văzut că multe dintre voi au ajuns la mine pe blog exact pentru a citi despre ceai, iar de aceea m-am gândit ca pe rând să prezint ceaiurile pe care le savurez. Fie că pe unele le ador sau pe altele le pun deoparte, mă încântă întodeauna o aromă nouă şi voi împărtăşi experienţa cu voi.

Dacă vă plac şi vouă ceaiurile, vă invit să îmi citiţi articolele ce vor urma despre acesta, în speranţa de a descoperi împreună bautura caldă perfectă.

Sursă foto: http://supercutekittens.blogspot.com/

Disclaimer
  • Voi fi subiectivă în ceea ce priveşte ceaiul - Nu doresc să fac reclamă nici unui produs anume ci doar îmi exprim părerea strict personală. 
  • Accept comentarii şi reclamaţii decente.

No comments: