February 11, 2012

Review: Deodorantul natural Crystall


Probabil că şi voi aţi auzit de pericolul reprezentat de clorhidratul de aluminiu în antiperspirantele pe care le folosim zi de zi. Consternată de această problemă am încercat să găsesc un produs bun, eficient, care să mă poată proteja de mirosul neplăcut de transpiraţie fiind blând cu pielea şi protejându-mi sănătatea şi am descoperit deodorantul Crystall.


Dacă la început am fost puţin sceptică, acest deodorant s-a dovedit a fi exact ce aveam nevoie. Este natural, nu are aromă şi mă protejeza de mirosul neplăcut. Am folosit acest produs atât pe timp de iarnă, cât şi pe timp de vară şi având în vedere verile caniculare din zona în care locuiesc, aş putea spune că a făcut faţă cu brio.


Acest produs este de fapt un cristal de sare care aplicat pe piele împiedică formarea mirosului neplăcut al transpiraţie, permiţând în acelasă timp pielii să respire. Mai exact: transpiraţi, dar nu miroase. După cum ştiţi este sănătos să transpiri, iar faptul că unii compuşi ai antiperspirantelor clasice împiedică acest proces ar trebui să ne îngrijoreze. 


Personal, cunosc prietene care au avut probleme de săntate datorită efectelor nocive ale produselor pe bază de aluminiu, fiind chiar suspecte de cancer (datorită nodulilor formaţi la subraţ), iar doctorii le-au recomandat deodorante naturale. Primul pe care l-am încercat a fost deodorantul cristal de la Balea, însă deşi sunt o mare fană a acestei mărci, m-a dezamăgit nefăcînduţi cu adevărat efectul. În cele din urmă am descoperit acest produs şi sunt foarte încântată de el.

Avantaje:
  • Preţ bun
  • Produs eficient
  • Durata de viaţă mărită (utilizabil minim 6 luni)
  • 100% natural
  • fără miros
  • lasă pielea să respire
  • nu lasă urme
  • excelent pentru bărbaţi (prietenul meu îl foloseşte zilnic)


Dezavantaje:
  • Dacă nu sunteţi foarte atente şi nu îl aplicaţi pe pielea curată sau folosiţi haine care au fost deja purtat (chiar dacă acestea nu sunt murdare, dar sunt impregnate de sudoare) poate apărea mirosul de transpiraţie.
  • În cazuri extreme trebuie reaplicat spre sfărşitul zilei pentru a fi eficient pe tot parcursul acesteia
  • Trebuie umezit înainte de aplicare (pe mine nu mă deranjeză însă)


Spray: Pentru cele ce preferă un deodorant spray, dar cu aceleaşi benefici, vă recomand 

Crystal Body Deodorant Spray disponibil atât în varianta clasică, cât şi cu muşeţel şi ceai verde, rodie sau lavandă.


Produse similare: cei de la Weleda au şi ei un produs asemănător pe bază de citrice, iar cei de la Aubrey vă oferă unul cu gălbenele, ambele fiind însă mai scumpe.

Preţ: 17,5 - 23,5 lei

Durata de viaţă: minim 6 luni

L-aş recomanda? Da, cu siguranţă!

De unde: Eu l-am comandat de aici. Pentru cei ce vor să facă de pe acest site comanda (eu nu am găsit mai ieftin în alt loc), folosind codul ADU995 puteţi beneficia de o reducere de 5$ din totalul comenzii.

Iherb.com livrează în România, iar taxele de livrare încep de la 4$ (preţurile diferă în funcţie de curier şi greutatea coletului). Eu am ales DHL şi am plătit mult mai mult (în jur de 20e) deoarece varianta prin poştă normală nu este disponibilă în Cipru, pe lângă care mi s-a cerut 30 de euro taxa vamală pentru licenţă de import (deşi am luat doar câteva produse şi nu intenţionam să le vând). Din fericire însă în România nu se plătesc aceste taxe. Am mai multe prietene care şi au comandat produse de pe acest site şi nici una nu a plătit aceste aberaţii la ridicarea coletului de la poşta română sau DHL.


No comments: