July 21, 2012

Ce urăsc în moda masculină

Citeam zilele acestea pe www.one.ro despre articolele şi accesorile vestimentare masculine pe care femeile le dispreţuiesc şi m-am gândit să îmi spun şi eu părerea.

  • În primul rând nu suport tricourile decoltate! De ce? De ce unii bărbaţi trebuie să facă asta? Mi se pare oribil când zăresc unii bărbaţi care nu se ruşineză să îţi etaleze buclele de pe piept. Măcar dacă aş vedea doi pectorali frumoşi lucraţi: nici ei nu cred că s-ar simţi atraşi de un decolteu "neîngrijit".

http://freshjeremy.blogspot.com
  • Când va trece odată moda pantalonilor de tip "sagging" Dragi bărbaţi, înţeleg că preferaţi hainele lejere şi pot să accept nişte pantaloni lărguţi, dar zău că nu mă intereseaza ce model au boxerii voştri!

http://www.essence.com/
  • Ochelari de soare purtaţi în interior sau chiar pe întuneric. E drept că practica este mai nou adoptată şi de femei, dar după părerea mea, e patetic! (recunoaşteţi personajele?)
blog.fashionsunglasses4u.com
  • Îmbrăcămintea sport purtată în alte circumstanţe decăt atunci cînd făcem sport, stăm prin casă/curte sau suntem într-o excursie mi se pare de prost gust. Vreau să menţionez că mă refer în special la ţinutele strict sportive (treningurile, bluzele mulate speciale pt alergat, colanţii supraelastici) şi nu la hainele sport-casual (tricouri, jeanşi) care sunt cu totul ală poveste. 
traficul.org
www.landofchoice.ro
  • În final, am preluat o imagine din articolul celor the One pt ca mi s-a părut foarte amuzantă. Eu nu am văzut nici un bărbat purtând UGGs (în special asortaţi cu pălărie şi pantaloni scurţi) şi trebuie să recunosc că tipul e comic rău, dar nu în sensul bun !
www.one.ro (imagine preluată la rândul său de la altă sursă)
Am marele noroc că iubitul meu nu se îmbracă aşa, ba chiar am norocul sp aibă un simţ estetic foarte bine dezvoltat!

Acum spuneţi-mi ce zileţi voi de aceste "tendinţe" şi ce nu vă place vouă în mod masculină?

13 comments:

Adelina Radu said...

:)) ala cu Ugssii m-a dat pe spate :))
Nici mie nu imi plac lucrurile enumerate de tine. 

Adelina Radu said...

:))))))

cu tricourile in V am o MARE problema, le detest!

Adelina Radu said...

Atat de amuzant!!! Cum sa te imbraci la nunta in trening:)))))

Adelina Radu said...

Vai cat de adevarat tot ce ai enumerat! 
Vai, urasc cand barbatii poarta sandale sau papuci cu sosete, este un trend oare? :))In ultima vreme din pacate multi barbati devin prea feminini, vezi tricourile decoltate, nu ii vad sensul!!!!

Adelina Radu said...

Da, cum de am uitat de sandalele cu sosete? Bine, asta e un obicei mai englezesc sa spun asa. Adica eu personal, am observat chestia asta la englezi mai mult.

Adelina Radu said...

Aia cu tricoul cu decolteu si hainele de trening o am si eu :))

Adelina Radu said...

Sunt 100% de-acord cu tine :) Mi-e greu sa ma decid care dintre cazurile enumerate de tine sunt mai penibile :) Pupici. PS: Nu gasesc abonarea prin email :(

Adelina Radu said...

Nu m-am gandit la aceasta otpiune pana acum, am sa o adaug pe viitor, mersi de sfat

Adelina Radu said...

Ala care se insoara in trening e de toata jena :))... Si subscriu si la faza cu tricourile decoltate :)) yuck!

Adelina Radu said...

Asa e, e de toata jena. Ma mir ca s-a casatorit cineva cu el!

Adelina Radu said...

Poate a vrut sa fie original ?!?! Oricum, nu i-a iesit :))

Adelina Radu said...

Ca bine zici: arata teribil un tricou mulat pe un tip... plinut sau pe unul care ne arata toate cele.Nu am putut sa nu il sesizez pe ala cu UGGsii si cel imbracat in trening la propria lui nunta :)) Pup!

Adelina Radu said...

da cui ii pasa fa ce va place voua sau ce nu, mai duceti-va in pula mea si lasati lumea sa se imbrace cum simte, ca nu se imbraca pentru voi, se imbraca pentru ca asa le place lor. mai duceti-va in pula mea de oameni critici si prosti