July 14, 2012

Ivatherm - Crema hidratantă pentru faţă SFP 20

Mi-am dorit mult să încerc această cremă de la Ivatherm. Încă de când am completat aplicaţia pentru campania Ivatherm - "Câte lucruri împarţi cu femeile din viaţa ta?", mă gândeam cu entuziasm la această cremă hidratantă, deoarece este un produs cosmetic cu o caracteristică esenţială pentru mine, având SPF 20.
Sursa foto www.ivatherm.com/ro
Din păcate, norocul nu a fost de partea mea, iar mama nu a reuşit să mi-o trimită în Cipru. Cel mai bun preţ obţinut pentru a îmi trimite coletul cu produsele Ivatherm a fost de 40 de euro, aşa că am decis să mai aşteptăm până în august când vor veni părinţii mei în vacanţă la mine şi voi avea posibilitatea să testez pentru prima dată beneficiile apei termale de Herculane.

Dar ca să nu rămân mai prejos decât restul blogosferei, am rugat pe altcineva din familie să o încerce şi să îşi dea cu părerea (mama folosea deja crema UNA şi am preferat să aflu de la o matuşă, noi impresii despre Ivatherm). 

După o scurtă perioadă de testare, am aflat şi părerea mătuşii despre crema hidratantă pentru faţă Ivatherm. Ea a spus că aceasta:
- îi lasă pielea hidratată
- are o consistenţă fluidă
- intră cu uşurinţă în piele şi nu încarcă tenul
- pe perioada folosirii nu au apărut coşuri, puncte negre sau alte iritaţii

Producătorul spune pe situl său, http://ivatherm.ro/ că această cremă:
"Asigură protecţia solară şi hidratarea pielii sensibile, uscate şi deshidratate. Este indicată atât copiilor, cât şi adulţilor, în special persoanelor cu piele deschisă la culoare, care sunt mai expuse acţiunii nocive a razelor solare. În acelaşi timp, are efect nutritiv, antiinflamator şi antibacterian. Calmează senzaţia de disconfort prin acţiunea ingredienţilor activi cu efect calmant."

Alte elemente pe care l-am remarcat studiând descrierea produsului:
- are SFP 20
- este destinată tenului sensibil şi hipoalergic
- conţine apă termală autohtonă (deşi produsul e fabricat in Franţa)
- mă bucur să văd un ambalaj mat, igienic, ce nu permite contactul aerului cu produsul
- un tub conţine 50 de ml, deci cantitatea este suficientă pentru câteva luni
- preţul recomandat al acestei creme este de 55.24 RON (conform www.kudika.ro), dar pe pagina lor se găseşte la 51,15 RON, ceea ce după părerea mea este un preţ căt se poate de rezonabil

Incrediente (scurtă analiză):
Fotografie cu telefonul
- din păcate, are parfum şi alţi posibili iritanţi (precum extractul de rozmarin - Rosmarinus officinalis leaf extract) aşa că aş recomanda celor cu pielea sensibilă să încerce o mostră înainte de achziţionare.
- unele persoane s-ar putea speria pentru că are în compoziţie silicon (cyclomethicone, cyclohexasiloxane). Personal, eu nu dau crezare argumentelor potrivit cărora siliconul ar putea agrava acneea deoarece până acum, pielea mea a răspuns bine la produsele pe baza acestuia, însă nu poţi ştii cu adevărat eficaitatea unui produs până nu îl încerci.
- conţine alcool, însă este vorba de alcool cetilic, acesta ne fiind considerat un iritant 
- habar nu am ce e zoylmethane :(
- conţine vitamina E (tocopheryl acetate) şi antioxidanţi precum extractul de ceai verde (Camellia sinensis)
- pentru cei ce se feresc de parabeni, să ştiţi că aceasta crema foloseşte pt. conservare diverşi parabeni. Eu personal însă am citit diverse studii depre parabeni şi nu mă "tem" de ei. Dacă e cineva interesat, voi scrie mai multe despre asta pe viitor.

În concluzie, Crema Hidratantă de Faţă cu SPF 20 de la Ivatherm este o cremă ce mi-a stârnit curiozitatea şi pe care o voi testa cu siguranţă. Conform producătorului, este recomandată utilizarea sa împreună cu apa termală din aceeaşi gama, ceea ce e o idee bună dacă e să luăm în considerare afirmaţia conform căreia produsele pe bază de apă termală de Herculane atenuează iritaţiile şi catifelează pielea datorită proprietaţilor calmante şi antiiritante.

Voi ce spuneţi? Credeţi ca pielea va deveni imediat supla, fină şi elastică aşa cum ne promit cei de la Ivatherm?

No comments: