September 15, 2012

Autumn leaves


Bună doamnelor,

Pentru mine toamna aduce noutăţi pentru cititorii mei. La ce mă refer? În primul rând astăzi vă prezint din nou un nou proiect realizat în colaborare cu blogăriţele mele dragi intitulat "Autumn leaves". În alt doilea rând sunt foarte bucuroasă să va spun că blogul meu în limba engleză www.beautyincyprus.net este pe ultima sută de metri!!

Dar acum să vă povestesc despre proiectul "Autumn leaves". Pe parcursul acestei zile veţi întâlni diverse postări ce abordează teme "tomnatice" pe o mare parte din blogurile de beauty pe care probabil le citiţi deja şi sper să vă placă iniţiativa noastră. 

Pentru că la mine toamna se lasă aşteptată foarte serios şi nu am parte afară de nici măcar o frunză uscata, m-am gândit să redau îmbătrânirea copacilor pe unghiuţele mele, prin realizarea unei manichiuri cu frunzuliţe uscate. Să vă spun sincer, manichiura arăta mai bine dupa ce am terminat-o, însă somnul (şi implicit perna) i-au pus gând rău manichiurii mele şi mi-am cam tocit-o peste noapte.Ar fi trebuit  să fac fotografiile imediat după ce am terminat-o însă lumina nu era buna deloc la acea oră târzie.

Am folosit multe oje în realizarea acestei manichiuri şi din păcate tot nu am reuşit să evidenţiez aspectul dorit (frunzele), dar am fost pe aproape (aş spune eu).

Să vedem ce a ieşit:

Iar acum să vedem cum se asorteză cu Bandito:


Deşi nu auziţi, în această poză torcea atât de frumos!

Iar în final, să vedem ojele folosite:
  • ojă bordeaux no name
  • ojă Rimmel - 058 Lemon Drop
  • oja din colecţia "1 Seconde" în nuanţa 05 Coral magique
  • ojă Essence colour & Go în nuanţa 40Absolutely Stylish
  • Ojă Sally Hansen - Hard as Nails în nuanţa 05 Sugar Bare
  • Ojă Nail art de la Golden Rose
  • şi un lichid pentru uscare rapidă de la Kallos

După cum v-am spus, acest proiect este realizat în colaborare cu dragele mele blogăriţe de beauty şi vă invit să le vizitaţi blogurile:

Theo (Sweetheart Woman ) : http://sweetheart-woman.blogspot.ro/





20 comments:

Adelina Radu said...

chiar imi place detaliul, frunzele .. <3 off mi-e dor sa am si eu un pisu :-<

Adelina Radu said...

 Multumesc, dupa cum am spus, comparativ cu modelele tale, sunt pe langa :) Multumesc inca o data! Bandi... nici nu stie ca e vedeta, doarme linistit

Adelina Radu said...

Ce scump e pisicu. Imi place mult culoarea ojei
Sally Hansen, pare asa mai eleganta si se vede foarte frumos pe unghiile tale. Nu am nici o oja de la ei.

Adelina Radu said...

Da, imi place si mie Sally, insa sa sti ca pentru a obtine culoarea de baza am aplciat 3 straturi, deci nu e ft pigmentata.

Adelina Radu said...

Superba manichiura,  iar  pe Bandito cred ca il pierzi printre frunze ;))
Pupici

Adelina Radu said...

 Da, se pierde printre frunze. El e un pisoi tomnatic, atat ca si culoare cat si ca aniversare pt ca e nascut toamna. In curnad va face 6 anisori!

Adelina Radu said...

Uuu ce dragut. :D Multi inainte. :)

Adelina Radu said...

Awwww pisu pisu dulce!!! <3 Imi plac mult unghiile, nu te mai scuza atat :P

Adelina Radu said...

Bandito seamana cu motanelul meu , draguuuta manichiura :D

Adelina Radu said...

Si eu m-am chinuit prima dat cu niste frunzulite dar nu au vrut sa iasa sub nici o forma,asa ca am ramas la floricele :D

Adelina Radu said...

Foarte frumoasa manichiura <3 Si unghiile tale au o forma asa frumoasa, ai ai ai.. vreau si eu :*:*

Adelina Radu said...

 Eu chiar aveam impresia ca e urat modelul... mersi :)

Adelina Radu said...

 Ma bucur ca ai tu unul la fel. Ms :)

Adelina Radu said...

 Stiu cum e!

Adelina Radu said...

 Multumesc

Adelina Radu said...

foarte frumos ti-a iesit! Pupam blanosul si pe mamica  lui :* :*

Adelina Radu said...

Si noi va pupam fetelor :)

Adelina Radu said...

Ce frumos model ti-a iesit! Awww, cat de simpatic e pisicul tau! Si eu imi doresc un animalut, dar aici unde sunt nu prea am posibilitate.

Adelina Radu said...

 Sa speram ca vei putea avea un animalut pe viitor :) Bandito iti multumeste pt. compliment!

Adelina Radu said...

 Sper! Asa imi doresc un animalut sa-l pot smotoci. :) Cand le mai fac o vizita alor mei, imi mai trece dorul.